Tuesday, February 10

.. hei korang ..

seperti yg dijanjikan dlm post yg sebelum ini, ada sesuatu aku nak cakap kat korang.

Steven's Tea Garden [STG] adelah sejenis gerai makanan. mamak la kira.
baru beroperasi dlm dua tahun camtu.

mamak ni agak baru la kan, so diorang dalam proses buat promosi la ni.
oleh itu, terhasil la satu compound. eh. satu program yg dinamakan EAT AND EARN.

korang mesti penah dengar kan pasa MLM ke, LUXOR ke, pendapatan dari rumah ke, buat survey pon boleh kaya ke ape sume tu kan.

aku nak promote sikit la sebab aku pon dah terjerumus ke kancah ini. hahaha

program EAT AND EARN ni sebenanye tak sama macam program2 yg lain. ada sikit lainnya. benda ni tak susah. korang just perlu makan je kat gerai tu, lps tu korang akan dapat benefit.

modal serendah rm300, korang bleh dapat rm30000 dalam sebulan. menarik bukan?

aku dulu tak percaya langsung benda ni. LANGSUNG TAK PERCAYA. tapi bila pikir2 balik, benda ni tak mustahil. sebab ada strategi dia. bukannya korang duduk rumah goyang kaki tak buat pape, tetiba ada duit berjuta2. tu mustahil la kan.

kalau nak sesuatu, mesti kena usaha sikit kan.

so ini lah usaha dia, korang just makan je kat kedai tu.

dan duit yg korang labur rm300 tu, semua adelah duit makan korang la. tau? takdela rugi ape pon. cam ade sesetengah program tu, labur beribu pon, macam sia2 je ribu ribu tu. takde benefit langsung.

ni dapat makan tau! sedap pulak tu!

aku taktau ape pandangan korang dgn benda ni kan. korang tanak pecaye pon aku tak rugi pape. aku cuma nak share je dgn korang. kalau korang nak cuba pon boleh.

kalau berminat, tinggalkan komen kat post ni. aku bleh terangkan semua. tak pon, korang layari link ni.

Steven's Tea Garden


sesiapa yg perlukan duit banyak tu, bolehla try. aku mmg suggest la benda ni. tak rugi pape pon. mcm aku, aku buat benda ni sebab nak bayar ptptn yg mcm haram tu. sebok suruh bayar. selain tu, kalau dpt untung banyak, blehla aku belanje korang kan kan kan!!

dah bace tu, korang pikir pikirkan la ek. sebarang kemusykilan bolehla diajukan disini. :)

5 comments:

  1. susah ni...

    kalau amik classic plan, rm3600. over 40 month ( almost 2 years ) baru dapat return yg best.

    dia kata monthly rm150 tu advertisement fees. tapi kalau kite tak promote kedai ni mulut ke mulut kat org lain mmg rugi la kedai steven tea garden ni.

    pastu aku nampak the real direct and fast money is from referring people. recruit = multilevel marketing = big money but tiring work. yang paling susah ape tau, kite nak masuk classic plan yg rm3600 tu pun dah pikir 2-3 kali, cmana nak ajak orang lain untuk spend rm3600 for that thing?

    i can see the benefit from it is like being a sleeping partner la mcm dalam website die ckp, dan take the profit over the 40 month period. slow but low risk investment profile, and surely brings profit.

    low risk = high chances of profit = small profit
    high risk (aggresive) = lesser chance of profit = but big profit

    ReplyDelete
  2. ehem. aku pon baru dlm benda ni.
    so takde benefit lg so far.
    but bos of my bos, he got 1400 for one week.
    benda ni sbnrnya mmg agak lembap compare to MLM lain.
    but just think, biar lembap, asalkan hasil tu ada.
    drp MLM yg lain, labur beribu tapi rugi camtu saja.
    benda ni classic plan only rm300, u can get till rm30000 per month.
    dan rm300 tu actually, duit makan. korang pi kedai tu, makan free saja, means diorang tolak dr rm300 tu.
    it actually depends on your effort.
    as for me, aku cuma nak 8k saja. utk byr ptptn.
    aku x hrp lebih pon.
    if ada rezeki aku, dpt la.
    yg penting i will do my work, show my effort.
    u nak banyak, u kena effort lebih la kan.
    kalau malas, jgn hrp la nk dpt banyak. dats all. :)

    ReplyDelete
  3. eh anyway thnks for d comment yeah..

    ReplyDelete
  4. hmm but i thought the classic plan rm3600? isn't it?

    isik rm3600 dalam kad tu, dpt food point utk makan, pastu weekly dpt rm150 till 40 month = rm6000.

    cara ni paling mudah tapi starting die rm3600 tu yg seksa sikit, ade tu ada tapi 90% duit aku sume ada dalam public mutual yg crash mcm WTC september 11 beberapa bulan lepas... haha tgh kerugian....

    ReplyDelete
  5. no it is not.
    the classic plan is only rm300 + rm100 for registration of course :D

    i already started this. skg sdg mencari org2 yg berani amik risiko utk masa depan yg lebih baik.
    well, aku just nak share ape yg aku dpt kan.

    again, it's ONLY rm300. and kalau effort tu cukup bagus, u can get rm30k for a month.

    this is clearly possible if u know the strategies.
    u can meet up with my bos kalau nak tau lbh lanjut.
    he'll explain everything.

    :)

    ReplyDelete

You say?