Tuesday, February 10

.. aku pon tak percaya ..

salam!!

hi all. haha poyos.
hari ni, eh semalam la. aku ada date. best! haha tahpape.
boling, karok, shopping. eh tak la. tak beli pape, takde benda menarik pon. uhuw~
jalan2 kat Pyramid. best best!

sbnrnye kitorg jumpe someone, eh, not someone la. ramai jugak la kan.
korang penah dgr Steven's Tea Garden? tau tak tu benda ape?

ha.. ini adelah sesuatu tau. sesuatu!

nak cite skang, aku pon tak larat. esok la kot aku cite ek.
best dowh karok dgn teman lelaki. hahahah. layan!!
bajet suara sedap la kan. menjerit2 cam dua eko org utan. hahaha
syok sendiri la, dah bayar kan. huh

yang tak best tu, ms boling la. ces geram siut aku.
boleh plak la aku dpt 55 pin sahaja!!! bengong!!
ntah nape la kan. asek masuk longkang. babi betul.
salahkan bola itew!!
tp ok la kan, 55 dgn 128 takde la jauh mana pon. wakakaka!

eh tak saba la nak cite kat korang pasal STG tu. ahaha!

ok ah bai!

No comments:

Post a Comment

You say?