Saturday, January 17

.. MAUT ..

Asalammualaikum dan salam sejahtera.

oh mennnnnnnnnn. Hari ini adalah hari yang memenatkan. huh!
Pukul 11 pagi gerak ke lab buat thesis. Sampai pkl 3 ada kelas Marketing. pkl 4 solat zohor dan sambung lab. Sampai la pkl 6 lebih.

Sampai2 bilik je nampak kak Wed [my roomate] siap lawa2. Tanya dia nak p mana, trus dia ajak ikut. Tengok2 si Along ngan Sue pon dah bersiap. pergh diorg nak tgk wayang! Aku gian kot. Aku baru je balik dgn penatnye letihnye, diorg cakap siap skrg! si Talha [member Along] sangkut kat traffic jam so sempat la. Aku mandi siap2 sume Talha sampai, then kitorang menuju ke Hakim yang kononnye geng si Talha dah tunggu.

Siap duduk dah nak mintak order, tiba2 Talha cakap member diorang kat Khulafa. choyyy! Wat malu aku je. hahah. Ada Jamal, Pali, Bett dan sorang lagi aku lupa nama dia, tp dia muka mcm Cat Farish. haha. Seriously aku tak pernah lepak dgn geng2 macam ni. pergh. Gelak tak henti2 kot. Tapi aku cam tak masuk sangat dgn diorg, sbb diorg cam over. Bukan over mcm mana, diorg ok and havoc, cuma aku tak mudah geng dgn org2 mcm tu. haha. Makan minum sume, kitorg pon menuju la Jusco Bkt Raja.

Tengok cite MAUT. Memang maut siot. Menimbulkan keinssfan beb. Aku mmg la tak baik mana, jahat lagi ada la. hoh. Tapi bila tengok cite camtu, jadi insaf kot wey. Tak caya korang tengok la. Tapi aku rasa cite tu agak annoying bagi orang2 yang tak boleh terima kesalahan dan kesilapan sendiri. Cam tadi ada satu couple, ok actually ada 2,3 couple. Tengah2 cite tu dorang blah. Siap masa nak klua tu cakap sesuatu yang tak menyenangkan. pergh. Aku cam nak sepak telo kau la jantan. ceh. Dahla buat dosa, tak reti insaf plak tu. aish tak bleh cakap lebih. Takot kang aku cakap poyo, nanti aku yang buat. Kan?

Tapi cite tu memang tak best sebenarnya. Takde jalan cerita. Tapi moral ada. Moral dia pasal mati yang anytime boleh jemput kita. Tengok wayang maybe mahal la kan, so beli la cd pirate takpon download je. haha.

Okey ah aku nak tido ni. Esok nak berjalan jalan. Nak gi Mid kot tengok career show apejadah ntah tu. huhu. Saja la usha2 kan.

ok bye!

No comments:

Post a Comment

You say?