Thursday, January 15

.. o hai! ..

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Entri ni untuk sesiapa yang belum mengenali aku dengan lebih lanjut.
Berikut adalah fakta fakta penting tentang saya! [kejap aku, kejap saya]

1. Nama penuh saya Noor Fariza binti Mohammad Fauzi. Setakat ni, nicknames saya; Fariza, Riz, Iza, Ija, Zaza, Riri, Jaja, Fiza, No-or, Adik dan Kakak. oh serta Makngah. haha. Saya lebih selesa orang panggil saya Fariza. o i love my name btw. Its not too common, nor too rare. And its not girlish either, yet not so boyish. hahahaha

2. Saya berketinggian 1.57meter [grr! dulu 1.6m, skrg makin pendek]. Berat 56kg. Saiz kasut 5/6/7. Ukuran badan aaaa. Seriusli taktau. BMI saya 22.7 hahahhaha. Berkulit gelap, bercemin mata, berhidung bulat dan bergigi depan terkeluar satu. haha mcm mana tu.

3. Asal aku Penang. Pakmak org Selangor dan Perak. Anak kedua dari 3 adik beradik.

4. Skrg student final semester kat UiTM Malaysia, degree in Applied Chemisty dan oh, saya tak bercita cita nak jadi chemist aka kemis pon ok.

5. Saya sangatlah tak bijak sains. Dan sampai skrg saya masih blur2 dgn kimia. ha ha ha. ey serius ok. Dan sampai skrg saya tak nampak masa depan saya dalam bidang ini. ha ha. Tapi saya scholar JPA, nak taknak selama 4 tahun lepas grad saya kena kerja dgn government bawah bidang saya. cuihhh

6. Saya tidak mempunyai apa apa feveret. Takde feveret kaler / movies / tv shows / activities / subjects / pensyarah dan apa saja. Saya layan semua. Oleh itu, hidup saya memang bosan.

7. Saya ada baaaanyak idola. Yang terunggul kekasih ALLAH, Rasulullah SAW. Baginda dan para sahabat sangatlah hebat. Saya juga menyanjungi Tun Mahathir, bekas PM kita. ok saya bukan main politik ok. Tapi rasanya Tun Mahathir ramai orang respect berbanding pemimpin lain.

8. Saya memang kuat tido. Petang tadi saya dah tido. Malam pon dah terlelap 2 jam. Dan skrg saya mengantuk lagi.

Bersambung .. .. ..




2 comments:

You say?