Saturday, January 17

.. yay dapat rantai!!! ..

Asalammualaikum dan salam sejahtera.

haha poyo pada title diatas. Hari aku p pameran kerjaya kat Mid [semua org tau kan]. Pameran kerjaya terbesar. Fuhh ramai gile org!!! Kitorang usha2 la kot2 ada company nak chemist ke tapi satu pon tarak. Engineer bykla diorg nak. cuih. Salah amik course kot. haha. Aku pi dgn my bopren, Elyn, Lin and Ami [sepupu Elyn]. Ramai dak kelas aku pi jugak, tapi diorg pi dgn bas / komuter la kot. 3 jam jgkla kat dalam pameran tu. Agak2 ada kaitan dgn apa aku belaja je, semua aku isi form. hahahah. Tengokla camne nanti kan, mana tau kot ada rezeki ke. Dan oh, aku isi jgk utk buat masters kat USM. Dekat dgn rumah, senang. hoho!

Lps tu jalan jalan je. Usha sana sini then bopren ajak pi Mines sbb Lin nak usha hp utk adik dia. Dapatla seketol hp Sony Ericsson berharga RM300 [yes!! pandai gak aku tawar menawar. hahahaha] Model yang lama, tapi ok la ada camera, mp3, memory card slot. Sesuai la tu untuk budak lelaki form 3 kan. Jalan2 lagi, makan2. Dah malam tu, kitorg pi Putrajaya plak. haish penat la driver tu kan. hehe. Cian dia.

eh wey lupa nak bagitau!! Kat Mid tu, aku jumpe beg lumbu!! eh lembu. waaaaaaaaaaa sgt suka!! Tak tangkap gamba pon. Nanti aku upload ek. hehe. Sukanya saya. RM20 je tau! Haaa dahla dapat rantai. Rantai aku dulu tu dah putus, so bopren belikan rantai baru. waaaaaaaa terima kasih syg. :):):):)

Kesimpulannya, hari ini dan semalam merupakan hari paling penat pada tahun ini, setakat ini. hehe.

ok bye!


No comments:

Post a Comment

You say?