Thursday, November 5

ALHAMDULILLAH

sesungguhnya Allah menjanjikan yg lebih baik untuk umatnya =)

this morning i received a sms:
fariza, tq for your enthusiasm. have got 2 chemist with cars now. hate to let you go. will definitely kiv your resume. tq. wong. -from Kesuma Sdn Bhd, Subang Jaya

i was like, oo okay. takde rezeki kot. takpe cuba lagi. so dr pagi sampai petang asyik surf cari keja je. hahaha. pulun ohhh.

then . . . . . received a call:

SI : hello, u must be noor fariza
me: yes i am
SI: calling from smart ink sdn bhd
me: yes i know [sebab save number dia haha]
SI: so when can u start working?
me: ............. wht do u mean?
SI: when can u start?
me: u mean, i get that job or not? [broken abes]
SI: yes yes, u got the job
me: really????????????????
SI: yes.. so when can u start?
me: immediately!
SI: tomorrow can ah? hahaha
me: haaaaaaa?
SI: hahaha okey so can u come on monday?
me: yes sure
SI: see u on monday and we'll show u around
me: ok ok thank you!!
SI: ok bye
me: byeeeeeeeeeeeeeeeee [smile like hell hahaha]

so yeah, I GOT THE JOB!!!! finally~ alhamdulillah.. betapa Allah sayangkan aku. cepat ke dia cari penenang hati aku. sgt sgt bersyukur. hehe.

so i'll be working as a CHEMIST at SMART INK SDN BHD, starting this monday.

good luck for me!!



agak cuak sebenarnye. haha

1 comment:

  1. Fariza...Nuur ni, igt lg tak? ;)

    Anyway...congrats on ur graduation, siap dah dpt keje lagi haa...alhamdulillah!! Kte ni x hbs2 lg...haih. Pray for me yea...all the best!

    ReplyDelete

You say?