Tuesday, October 6

keluh kesah bersama kak esah

tajuk nak gempak. cehhhh~ banyak sebenarnya nak upload. tapi nafsu terhadap blogging makin lama makin berkurang. maaf la ye. hahaha. pasal GEMS tu terrsangatlah banyak story mory nye. aku pon nak blog sbb nanti lama2 jadi lupa. aku buat summary jela k.

FAKTA-FAKTA KETIKA AKU KAT GEMS FRT 02:
1. first week aku group Luxury, dgn Mr. Syukri [husband Dr. Noriham]. best gila Dr. Syuk ni. suke3!
2. masa opening ceremony aku masuk choir team. lekatla sampai 2.5 bulan tu ha.
3. business english group 5. dgn Sir Wijen!!! he is the best =) time talent day, choral speaking and poem kitorang FIRST PLACE! ;D drama hancus sikit ye, 3rd place. tp takpe, we strive for the best. ingat ingat . . . stay humble, stay simple and be the best!
4. pastu company JJJ and myway terlibat dgn carnival project. hahaha! aku bwh marketing department dgn aiman, al, icha, imah dan juga nad. kitorg dah buat yg terbaik.. malahan terlebih baik kot. tp carnival tu kureng berjaya. sbb ape??? no comment.. huhu.. but still enjoyed the moments masa buat marketing tu. best walaupon penat sangat =)
5. next project plak, community service. aku involved sbg fesi bdk2 kg rahmat tu. enjoy sangat~ tp budak2 tu mmg nakal la. x smpt jumpa mak angkat aku!!~ uwaaaaaa
6. pastu ade break fast with orphans. time ni aku head multimedia department. cam hampehhhhhh. ada peristiwa berlaku ye ketika itu. later la stori. =p
7. grand dinner!! yg ni paaaaaaaaaaaaling best. aku jd usher vip. hahaha.. penat prektis sampai 3 pagi, tlg dak2 deco [padahal tlg tgk je]. cam fun sgt la.. =) dahla chinese cuisine tu sangat sedap. seriusly.. pandai korang~
8. closing ceremony plak ok jugak la. myway yg organize walaupon kalut2 jugak.
9. aha anyways, aku penah dikuarantin sbb suspected h1n1 tau. sadis gila~ aku antara org2 terawal kena pakai mask. p mane2 pon kene pakai. org2 lain cam takut2 nk dkt2 ngn kitorg. ciss. tp alhamdulillah, dmm biasa je.
10. dan ada skali tu sakit gigi. perghhh.. bengkak gusi aku.
11. pastu time break fast with orphans, grand dinner dan closing tu, aku x dpt masuk choir team. sedey siottt. yela dah ada tuga lain kan, xde maknanya nk rebut semua. huhu..

papepon aku enjoy sangat2 2.5 bulan kat sana. byk sgt benefit.. sapa2 nak join tu aku galakkan. =)

tp skg pening pasal placement. memula TNB, tp kena rejek sbb course x relate. td dpt plak kat company construction, TIARA BINA SDN BHD. alhamdulillah, kat penang. aku suke!! yela elaun 1k je kan, mana cukup kalau nak dok KL or johor. huhu.. last week ada interview post junior chemist kat subang jaya. alhamdulillah it was okey. ada jugak x leh jawab tp kebanyakkannya bleh. guess what? td Ms Wong sms suruh dtg interview 2.30pm. hari apa dia x ckp plak. tp aku x leh nak p la sbb aku dah ada kat penang kan. unless dia bg postpone sampai 21 oct nanti. time tu je leh p. takpe kalau x dpt pon, takde rezeki kot. =)

tu je kot nak cite. anyway skg ni aku tgh flu, fever sikit.. batuk2 lg. wo bu hao la kan. 22hb nanti aku konvo. datanglaaa!~ =)

1 comment:

  1. oyyy. convo nnt wajib jmp kami kami di KL ni okayy. td baba dh roger pak ogy. hahahaha

    ReplyDelete

You say?