Thursday, July 2

di tek oleh yaya

hahahahaha ok. TAGGED.


1. Kekasih saya adalah : lelaki yg telah menjalinkan hubungan dengan saya selama dua tahun

2. Saya sedang mendengar : bunyi kipas

3. Mungkin saya patut : tidoq

4. Saya baru sudah : makan coq peneram

5. Beza rakan, sahabat, kawan : rakan sgt skema, sahabat macam guna dalam dunia IT je sesuai, kawan paling sempoi

6. Saya tidak faham : diri sendiri yang suka tido lambat bangun lambat

7. Saya perlu mencari : personaliti diri sendiri

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : "bye"

9. Makna kehidupan : penuh dgn dogaan dan cabaran

10. Cinta itu adalah : tak perlu jiwang sangat sampai cerita kat blog dah macam blog boifren, sempoi2 cukup

11. Saya paling suka : kucing yang comel [ok jujur ni]

12. Saya akan cuba : tidak selalu mengkomplain

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : tak update la u ni, skg guna LEWW cth ayat [tgk i baik siap kasi contoh]; alewww.. takpeleww.. i ok jewww.. tak geli sangat leww.. SO EUW KAN

14. Telefon bimbit saya : cepat kehabisan bateri. mengapakah?

15. Katil saya : ada bantal, teddy, laptop, headphone, botoi ayaq, minyak yu yee, telefon bimbits, surat saman kamarudin & partners, external hdisk, selimut dan paling tak boleh belah, pamplet HIMPUNAN LEMAK MENJEJAS KESIHATAN. cara nak perli yang ter sopan.

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : tanya pi la soalan apa pon, tapi sukati aku nak jawab ke tak. ekeke

17. Teknologi adalah : dah jadi kewajipan pada setiap individu

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : siapa kata saya pandai memasak? siap nak kata PALING pandai. oh pandai ye perli.

19. Semalam : saya tak puasa

20. Hari ini : insyaAllah puasa

21. Malam ini saya akan : akan berbuka puasa

22. Esok pula saya akan : masih lagi berpuasa

23. Saya betul2 inginkan : mosquito repellent, sudah tidak tahan dengan karenah mereka

24. Badminton atau futsal : lawnbowl

25. Karaoke : lagu jiwang adalah menggembirakan

26. Kereta : belum dipunyai oleh saya

27. Bilik yang terang atau gelap : bilik gelap untuk tidur

28. Makanan jepun adalah : biasa sahaja

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : morning

30. Siapa yang anda tag : terima kasih yaya

No comments:

Post a Comment

You say?