Friday, February 20

.. T_____________T ..

hai.

hmm. dah seminggu hidup aku tak tentu arah. dah seminggu aku exhausted gila.
bangun awal2 9 pagi (ceh awal ke?), terus mandi terus berarak [?] ke lab / makmal projek kitorang. terus buat lab. mmg penat ah kan. aku ni sampai terlupa nak makan ko tau. aku cam segala benda kena siapkan dulu before makan. sampai angin perut aku.

dahtu, ada yg sampai malam tak siap2. adusss. pastu makan pon ala kadar je, sehari sekali je. sedisssssss!

pastu yg lebih sedis, dahla sample black fungus aku tu sikit kan. aku dah siap wat test DPPH, FRAP ngan TPC. tapi semua pon tak jadi. semua pon kena repeat. DPPH tu dah bape kali dah aku repeat. haih.

oh ethanol baru sampai tadi. sangat suka! siap bergambar ngan botol ethanol dowh! haha bodo gila. tapi ethanol tu adelah kawan baik aku. kan elyn kan?

gamba banyak yg ditangkap, tapi cam malas la nak upload. aku ade keje nak kene wat ni. ade assigment, nak stadi lagi, presentation lagi. waaaaa camni ke final year???!!

hmmm memember aku kalut2 nak buat master. aku jeles. tapi takpela. dorang buat benda yg dorang minat. aku kan tak minat sains2 ni. so takpela, aku tunggu la nanti. aku keje dulu, pastu baru tgk bleh sambung master ke tak. kot mase tu laki aku sapot ke kan kan kan.

WEY MAK AKU BELI TRACKMILL!!! ke threadmill??? jeles siut. huh takpe. dah tak lama dah aku nak balik umah ni kan. so tunggu!!! bulan may nanti aku balik. aku nak bersenam diatas itu!

ok la korang (ceh bajet cam ada je org baca blog aku).
nak wat keje ni. babai.

No comments:

Post a Comment

You say?