Friday, January 23

.. perkara yang mampu membuatkan aku pissed off ..

Salam.

1. Hal2 berkaitan family aku. Ini memang tak boleh dimaafkan ok. Org2 yg suka mengutuk mengata family aku, lebih2 lagi parents aku. Kalau sesiapa penah memperlekeh / memalukan family aku, sila minta maaf skg. haha
2. Perempuan gedik. aish. Gedik ni macam2 definisi kan. Tapi atas pandangan aku, gedik seorang perempuan tu, bila dia sangatlah sombong dgn kaum sendiri, tapi bila dgn kaum Adam, amboi amboi lembutnye kau. eeeeeeeeee menyampah.
3. Pemberlagak [?]. Dikalangan kawan2 pon ade ni. Nasib korang baik sebab aku bkn jenis yg suke direct. Aku diam je. Annoying gila kalau berlagak bagos padahal yang nyata nya mmg sah2 tak bagos.
4. Lelaki buaya darat. haha buleh? Tak ah. Laki ni macam jenis, dan ada la jenis yang aku mmg takkan bekenan pon. Laki bajet gentle depan pompan la paaaaaaaaaaling saya geli. Sebelum kapel gentle habis kot. Bila dah kawen, cehhh. Maki hamun je keje. Aku beruntung sbb laki aku jenis tak bajet.
5. Tertinggal berus gigi, bila nak bermalam di rumah kawan. pergh geram. Tak bawak spender ok lagi, tapi tak bawak berus gigi tu memang menyakitkan hati. eeeee!

banyak lagi tapi nanti ah sambung.

2 comments:

  1. 2. Perempuan gedik. aish. Gedik ni macam2 definisi kan. Tapi atas pandangan aku, gedik seorang perempuan tu, bila dia sangatlah sombong dgn kaum sendiri, tapi bila dgn kaum Adam, amboi amboi lembutnye kau. eeeeeeeeee menyampah

    agree! ngn pmpuan xnk tego but kalu laki around, huih!

    ReplyDelete
  2. huih!! kemain lagi kan! nyampah! ;p

    ReplyDelete

You say?