Friday, January 23

.. dah okey ..

yey hp saya dah ok! Dulu ada sedikit problem dimana memory card tidak dapat detect. Berbulan lamanya saya guna ringtone Nokia dan message yang tut tut tu. uhuw~ Hari ni pi anta kat kedai, dia format pastu terus ok. haha! Cam hampeh. Aku rasa [kejap saya kejap aku] memory card slot tu longgar kot. Bateri pon memang loose. Dia cam tak kejap. Skg dah guna bateri baru, so dah ketat. So memory card tu pon dah ketat. So yey! Dah letak themes, pasni nak letak lagu. eh aku pny mmc 512mb je, malas nak guna banyak. Suka heng!

Hp ni dah nak dekat setahun dah aku guna [Feb ni besday dia]. Hp ni function dia ok, kamer 3mp, ada mp3, dan sound dia mmg sedap la kan utk para Nokia. Sejujurnya aku tak suka Nokia, tapi hp ni mama belikan, so aku rasa aku takkan jual / trade in. Nanti dah keja, macam nak beli hp bwh ni.


Bekenan siot.

Macam cool je kan. Touch screen tu. Kamera 3mp kot. Aku dah survey dah harga, rm800 plus minus. Ok ah tu kan. Kalau nak beli skang memang mampu, tapi buat apa, hp skg ni dah ok. Aku postpone jela niat tu. hehe. Macam nak beli camera je. Tengok ah dulu mcm mana.

ow btw, skg saya ada kat Penang. Bercuti selama seminggu! yay!


No comments:

Post a Comment

You say?