Wednesday, June 10

midnight till morning

apa itu? hahaah~ aku telah bermain game dengan rancaknya. dari pukul 1 am sampai 8 am, non stop. game ape ye? RANCH RUSH!!~ korang penah main tak? heh sgtlah best. game taraf budak nak amik upsr bulan depan. tapi ia tak mudah, ia memerlukan fokus, tekun, strategi, minat dan usaha wtf apa aku membebel.



nampak tak ada lembu? hehehehehhehehe! itu yg lebih bersemangat main. comel kot. ni ladang saya / this is my farm. maaf la berselerak sebab i busy sangat tak sempat kemas. i punya bee hives tu ada banyak, 7 kot. untuk menghasilkan madu2 lebih banyak dan pantas. paling tak suka adalah ostrich yg bising mengeluarkan bunyi aukkkk aukkkkkk seperti kucing saya ketika gatal nak romen. uh sensored sikit.

tak habis lagi main game ni. sebab stage last [dalam ni dia panggil week; week 1, week 2 etc] tu i kalah. tak kalah lagi tapi i quit sebab tau tak sempat, dia ada limit masa. weh korang ni jgn biarkan aku syok sendiri, jom ah main sama2 T________T

ok skg masa untuk tidur. korang main tau!

2 comments:

  1. aku blom gila maen game sampai pagi. kalau layan drama korea pernah nonstop

    ReplyDelete

You say?