Friday, June 12

mak aih overnye ko..

haih. mcm2 org ade ye. haih..

ade org tu. letak shoutout kat friendster dia cakap "i'm already graduated with 1st class degree!!"







hek eleh. kecoh gile kottttttttttttttttttttt. aku sgt lah allergic dgn minah2 bajet bagos mcm ni. kalau course profesional aku jeles jugak la kan. ni office management je kottttttttttttttttttt. xpayah kecoh satu dunia ko 1st class. huh~ blaja rilek nak mamp. mekap cam badut hari2 g class. bajet cm blaja sungguh ah tu kan. ponteng kelas pon bleh score kot. kelas enjoy gila, xpayah berlagak la beb.


ingat lagi. dulu aku ada nak pilih tau course pengurusan teknologi pejabat. sekali mama cakap, "JANGAN!! tengok tu dia punya requirements. 2.0 cukup. from sains ke akaun ke, takde hal. semua pon boleh."


duh. nasib baik ah kan aku tak amik. takat budak opis dapat 1st class org x kesah kot. tengok member2 aku ramai kot dpt 1st class. oh ok la. course aku pon tak gempak mana. tapi sains kot. ada honest lagi k. ngeh~ tetibe berlagak plak aku. dah ko wat aku bengang kan.


tak baik aku kan cakap camni. kang dak2 opis baje, terasa lak mereka. ampunnnnnnnnnnnnn. tp korang tak berperangai buruk cam minah tu kaann. korang takde ah letak shoutout camtu kan.



minah ni dari matrik lagi aku allergic. muka sombong nak mampos. senyum sikit tak. cun mmg cun la, keturunan arab kan. but whos the father la kan, bak kata hanis zalikha.



kepada adik2 sekalian yang bakal masuk alam universiti, tolong jgn contohi perangai minah ni k. kita hidup kena sentiasa beringat and sedar diri. kalau kita rasa kita bagus, belambak lagi org lebih bagus. maka jgnla nak bangga2 sgt ngn course2 anda tu. aku pon tak penah rasa bangga amik applied chemistry ni walaupon beribu kali ganda susahnye dari course opis (maap sekali lagi).

sentiasa beringat dan sentiasa sedar diri k.

--------------------------------------updated----------------------------------------------

eh ada someone yg misjudge aku la plak. hoho. pls dont. i am humble actually, ask my friends. =) this is the only entry yg aku carut2 maki hamun segala, sbb hot sgt. tak pecaye read my previous entries. its just that u happened to view my blog time terpampang entry ini. u dnt knw her pon. if u really knw her, u'll know how i feels, how people around minah gedik tu feel. hahahaha~

2 comments:

  1. just happened to stumble across your blog and owh boy..... you need to get yourself a piece of humble pie.

    ReplyDelete
  2. tengs for viewing.
    and ohhh... tengs 4 d comment also yeah..
    i dnt think u knw me well, and u dnt get the point of this entry. =)

    ReplyDelete

You say?