Saturday, May 9

.. ini adelah entri yg not suitable on time ..

apa aku merepek. huh. haha~ sowi lah ye, i sangat happy skg ni. maka, letih atau tak, i masih nak mengarang. today i and my friends OKAY GELI KOT I AND MY FRIENDS. today kitorang p sungai gabai. i know i know i may sounds like jakun but WHO CARES. haha

konvoi 5 kereta; 2 myvi, 1 blm, 1 saga n 1 kancil. 8 girls + 9 boys. HELLA FUNNNNNNNNNN!!
sangat seronok ok. coz sebelum ni masing2 bizi, takde masa kan nak fun fun ni. tp lebih fun bila FRUIT HEART [buah hati] ikut sama =)

8.45 am :
berkumpul kt bwh rumah kawan aku, nana. tapi biasala melayu. haha~ syawal je pon yg awal. aku n geng2 aku pon lewat sket ah. hehe. tggu kete iwan, feezul ngn pak nan. sape yg terlibat? ini akceli utk dak2 bsac arau je. tp dibenarkn mengajak rakan2 pakwe2 makwe2. so bdk2 bsac; aku, nana, lin, ummu, ikah, awien, nizzy, peq, marul, din, hanis, iwan n mie. pastu pakwe aku, pakwe nizzy [syawal]. pastu member din; feezul, pak nan & his tunang, ita. dah kumpul2 sume, maka bergeraklah 5 biji kereta ini bersama2 menuju gabai.

11.00 am :
arrived at gabai. cewah. oh anyway kitorang bertolak sebenarnya pukul 10 k. borak2 angkut2 brg sume tu yg lame, isi minyak lg kan. jalan pon mcm tak sure. so dah sampai. cari port baek punya. lepak makan sat dan TERJUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~

best doh. best gile ah. aku ni akceli penakut air. i mean, cam air dalam2 ni aku takut. takut sgt lemas. pastu kat sana ada mcm tmpt glide kan. EH GLIDE KE SLIDE? watever la kan. haha. memula tgk je dak boys main. pakya pon join je ngn dak2 kelas aku. haha~ kitorang main rendam2 je. takut ah konon tu kan.

dah lame2 tu, cam bosan plak kan. maka kami sepakat nak gak ah try glide2 tu. terjun laju doh. licin kan. sekali debuusshhhhhhh!!! cam nangka busuk masuk air. wakaka~ AIR MASUK IDONG AKU BABI BETUL SAKIT NAK MAMPUIH. tp nasib ah geng2 aku semua tu jenis berani2. diorang pon mcm nak naik lagi. dlm dok sakit2 tu, kitorang naik ah lagi glide tu. kekeke~

dah tu rendam2 blk. makan2 jap. tgkp2 gambaq jap. huih. dahtu terjun balik. hahahha. bestnye bile fruit heart saye ade bersame!!!! =)

gambaq sket je dpt. yela semua pon masuk air kan. wakaka. maka sikit je. so glide2 lagi. dorang tu style tolak2 org. kureng betul. hahaha tapi takpe. best. dan dgn rasminya aku dah tak takut dh tenggelam / masuk air dlm idung. sakit tu mmg ah. tp best la. sakit kejap je, tp memory remains. :D

3.00 pm :
dah pkl 3 tu kitorang gerak. salin baju sume, makan askrem lagi. lepak jap. pastu gerak menuju ke umah nana. tp time tu tak solat lagi. maka singgah masjid jap utk zohor. pastu terus p umah nana yg disambut oleh mak bapanya dan makciknya. MAK DIA MASAK NASIK AYAM, KOKTAIL, AIR RIBENA, MAKARONI ha ape lagi, tak cukup kah? fuhh sayang mak nana. kekeke~

dah menjamu selera, kitorang asar jap. pastu lepak tgkp gmbr. gmbr semua kat nana. so lambat lagi ah aku nak dpt gmbr2 tu. haha. best doh memang best. pastu ngn geng yg gile2 kan. wakaka~ tp ape yg penting? FRUIT HEART =)

6.00 pm:
dah tu gerak ah pulang ke shah alam. takmau2 tapi kena gak balik. masih ada hal yg belum selesai. huaaa~ sampai sek 7, lepak minum plak. tp geng2 peq semua tak join ah. dahtu elyn pon pulang, berenti kat sek 7. jap je, pastu nk mgrb dah. so fruit heart anta balik kolej. i love you =p

8.00 pm: sampai la ke kolej. masuk2 bilik terus online. teruja nak stori mori. maka dengan ini saya mengisytiharkan, SAYA SANGAT HAPPY HARI INI. :D:D:D:D

now nak p mandi n rendam baju2 kotor. esok nak basuh. babai!

No comments:

Post a Comment

You say?