Saturday, April 18

.. takde pape pon ..

i had a very nice 5-days vacation. kat mana? here, in my home. hahaha! bertolak dari shah alam selasa lepas, esok dah nak balik shah alam. huhu! bkn esok, tak sampai bape jam je lagi. wuaaaa malasnye. aku balik sbb tension study kat sana. hari2 maggi. maggi pon naik meluat tengok aku. wakaka! tak maggi, biskut. tak biskut, roti. tu je korang tau. pergh bleh gile aku kalau sebulan mcm tu. kolej aku takde kafe / dining, tula sbbnye. kalau hari2 sebelum ni, ade kls, bleh naik fac, makan kat cafe fac. skg ni bukak jugak, tapi aku malas doh nak naik fac. huhu~

best ok balik rumah. bukan ape, dpt makan banyak siot. dengan senang lenangnye. hahahha! ko sebut je nak ape, zassssssssssss sume dapat k. jgn jeles. yg penting ape yg aku idamkan aku dapat. wakaka! dpt makan masakan mama dan abah, chicken black pepper secret recipe, baked beans, roti + cheese + gula / roti + marjerin + gula. yummy! dpt mkn scramble egg buatan sendiri [ni je aku pakar] dan lain lain. heaven siot. adik aku ckp, diorang shopping kat tesco. mama dan abah asek ckp, "kakak makan ke ni ek?" waaaaaaahhhh terharu siot. i lobyu mami and dedi. :D

selain itu, dpt tidur diatas tilam ku, dibilikku. wahh takde yg lebih nikmat drp itu. ade yg jeles dah tu. wahahaha~ best siot. tido lambat bangun lambat. yg bestnye, tak payah buat house chores kott. cakap je nak study, trus mama ckp ok ok. hahhaha padahallllllllll.. =p

bestnye kalau bleh study kat umah je. tetibe pikir kalau aku dpt usm alangkah indahnye. time nak exam bru drive p usm. DRIVE?????????!!!! hahahhaa! tapi takpe, aku dah final sem dah. so ini adelah final exam aku yg terakhir, insyaAllah. sukenye suke!!

isnin nanti aku ade paper - marketing. tak study lagi pon. esok dlm bas baru nak mula. marketing ni mcm tak kesah sgt ah. dpt C pon aku tak kesah. aku lebih tekankan utk paper petroleum hari rabu nanti. doa doakan la aku ye tawan2.

okey ah. dah pukul 2 dah ni. aku kene tidoq dah. bas esok pagi pkl 9.45am. sampai shah alam dlm pkl 3ptg camtu. si kekasih dtg menjemput kot. sbb dia tak sihat kan so aku takde ah berharap. kalau dia takleh amik, aku blk ngn cab je. cool~ :D

ok sekian terima kasih.

1 comment:

You say?