Saturday, February 14

.. this post is so emo!! ..

yes i am emo. so what? problem with that?????????!

fucker. bitch. slut! she IS!
babi cam haram. perangai tu, hey.
aku sebagai pompuan pon malu.
eeeeii kalau la boleh tulis semua kat sini kan.
haaaa
memang aku tulis la kan.
tp takmau mengaibkan dia la aku kawal lagi ni.

YOU BITCH!
aku tau aku tak layak pon nak judge2 org.
but AT LEAST, aku tak desperate mcm you la bitch.

fuck betul.
babi. cam sial.
aku cam kesian la kat org2 sekeliling dia.
rasa mcm forced to be friend with her.
marilah berkawan dgn aku.
drpd bkawan dgn pompan gila taktau malu.
cacat betoi.

i'm not mentioning any names, so 'she' could be you.
but you should know who you are la kan.
kalau takde masalah dgn aku, then you are not the 'she'.

but this bitch, mmg bitch.
aku sabar jela.
dah la bitch, tunjuk pulak perangai bitch.
mmg buat malu kaum.

ikut rasa tak waras, aku cam nak upload je gambar dia.
baru puas hati aku.
bajet lawa, bajet bagos.
kalau btl lawa tu tak kisah la kan.
tp kalau lawa pon aku kisah apa.

aku rasa one day aku nak sound la minah kerek ni.
tunggu masa la.
tp aku tau, dia jenis pekak telinga.
tak heran apa org cakap.

OKAY!

let see.
sampai bila dia nak tunjuk perangai bitch dia.
desperate gila.
kesian lu minah.
aku simpati atas ________

memang patut pon!
tak kena kt lu lagi, boleh la lu lepak senyum gelak.
tunggu kena kat lu.
kat mak bapak lu ke kan.
baru nak hegeh sebok nak sedar.

aku tau entri ni bakal menimbulkan kontroversi.
tapi peduli apa aku?

fucker betul minah ni.
kalau bunuh tu bkn satu dosa, dah lama dah aku bunuh.
dgn org mcm ni, tak perlu ada rasa kesian / perikemanusiaan.
dia layan manusia pon mcm binatang.
pehal plak nak layan dia elok2 kan?

kasi sedar sikit org mcm ni.

tak payah la nak teka siapa,
close friends know la kan.
ans 'she' must know herself.
kalau taktau tu, sbb buat2 taktau la kan.
ceh.
kalau dah perangai tu mcm sial, mmg sial jugakla.

aku nak tgk jugak zaman kejatuhan dia.
masa tu akan tiba.

4 comments:

  1. wow. unbelievable this girl is. i bet she is the real bitch.

    but i really think u r doing the right thing to unleash your anger in the blog, better than unleashing it in an unhealthy way, such as marah2 orang dgn kasar2, baling2 barang dan lain2 yg x berpaedah.

    one request boleh ke?

    just post her picture here okay! i want to see it also! yezzaaa!

    ReplyDelete
  2. nk tgk jgak..
    kalo best leh upload merate..
    wakaka..=P
    jahatnyer aku..

    ReplyDelete
  3. wohhhhoo. tak sangka plak ade org komen. ahah.
    kalau boleh mmg aku nak tunjuk.
    cuma dia tu some kind a friend of mine la jugak.
    but not so close.
    tp aku bkn jenis camtu. aku bleh kutuk segala.
    tp aku still jaga2 lg. control lg.




    well....


    tgklaa if one day dia buat aku api lagi kan.
    mmg aku betul2 upload la gamba dia.
    tgk muka pon tau gedik. aku yg pompuan ni pon meluat, aku komfem guys laaagi menyampah. huh

    ReplyDelete
  4. woohoO!
    nape babe? sabar2. nnt jumpe, cita na?
    cool cool! takut plak aku bace :S

    ReplyDelete

You say?