Wednesday, February 4

.. tentang sesuatu ..

Aku sungguh blur ketika ini. dan juga bengong dan bongok.
huh. Tension dow tension siut.
eh, aku nak tanye korang. Korang2 yg kenal aku la, aku nak tanye.
Adekah aku seorang yang selfish?
Adekah aku seorang yang tak penah admit kesalahan sendiri?
Adekah aku .. adekah aku. ok penyakit sudah datang.
Itulah. Aku just nak bertanya.
Aku rasa aku terlampau banyak berfikir. Banyak fikir pasal orang lain lebih dari diri sendiri. Sampai segala benda pon aku curious. Sebab tu muka berkedut macam org tua.
dan, aku rasa la. Aku terlampau nak satisfy orang lain lebih dari diri sendiri. Aku rasa cam tak best hidup kalau aku tak dapat nak tolong orang. ish tahla. Maybe korang tak pecaye kot. Tak kesah ah. Tuhan lebih tahu. huuuh.
21 tahun, nak masuk 22 tahun. Aku rasa la, aku rasa, aku sangat2lah risaukan orang lain dari diri sendiri.
dan sekarang.
Dah tiba masanya.
Untuk aku fikir balik pasal ni.
Sebab adelah sia2 dan menyiksa jiwa bila aku sacrifice macam2, just utk satisfy seseorang tu, tapi sikit org tak appreciate.
or maybe, mmg betul kot aku selfish.
kan?

2 comments:

You say?