Monday, February 2

.. dahulu dan sekarang ..

dahulu aku kecik, sekarang aku dah besar.
wakakaka apa punya lame la starting.
huh!

dahulu aku pakai spek bulat oh, sikit lg bulat nak sama dgn harry potter. sekarang dah pandai pakai half frame la, frameless la.

dahulu aku banyak boifren, penah sekali tu boifren ada tiga. cis tak guna punya perempuan. sekarang setia pada yang satu. :)

dahulu aku boyish! acecey. seluar jeans pon beli kat ma department. tshirts semua satu pon tak menampakkan susuk tubuh. sekarang dah geli sikit. eh girlish. bukan maksud baju sendat singkat tapi dah tak selonggar dulu [malu dengan diri sendiri]

dahulu aku takde lesen motor atau kereta, sekarang dah ada.

dahulu taktau drive sekarang pon masih taktau drive.

dahulu haircut style nak boycut je pantang panjang sikit nak potong. sekarang ni shusshh takbleh habaq. hahahhaa

dahulu aku gatai oh. wakakaka membuka keaiban sendiri. sekarang ni bercakap dgn laki pon hal penting2 saja. maklumla, setia.

dahulu sebok main myspace dan friendster, sekarang kalut dgn facebook pulak.

aku ada satu penyakit dimana sebelum tulis new post, mencurah2 idea datang tapi bila dah tulis separuh, dah lupa benda apa nak tulis lagi.
apala.

No comments:

Post a Comment

You say?