Monday, February 2

.. aku sedih ..

dan tertekan.
uh asalammualaikum.

tertekan tertekan tertekan !!!!!!!!!!!!!
tension gila ni. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ T_____________T
atas sebab apa malas nak cerita.
sbb like anyone care.

tapi.
aku nak shopping dan makan banyak2.
tapi esok hari cam babi, kelas pack pagi sampai ptg.
babi cam nak ponteng je lagi [hari ni dah ponteng]
eeeeeeeeee babi!!!!!!!!!!!!!!

tension betoi ni, bukan cobaan, bukan sandiwara ok.
aku nak release tension ni.
salah satu aku bleh buat is shopping dan makan banyak2.
mampus ah gemuk pon saya tak kisah.
tension tahu!!!

kalau la ada org sudi nak bawak aku lepak pantai skg ni kan best!

3 comments:

  1. uhhh.
    tgh tensen gak...

    shopping is d best treatment for me.
    but then
    duet makin menyikit.
    hukkk

    ReplyDelete
  2. yeah NAK SHOPPIIINGGGGGGG!!!!!!!!!!!!~
    tapi shopping tu, nanti lg tensen sbb duit berkurang..
    uwaaAAAAaaAa

    ini sindrom student inal sem aku rasa..
    seriusli tension..
    apa2 hal sikit pn nak mengamuk..
    uwaaaaaaAAAaaa

    ReplyDelete

You say?