Friday, January 30

.. tagged by BOBOB ..

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di bawah untuk diletakkan di blog anda. [anyway skg dah 2009. ;p]



2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

~ bobob . tengs yeah!~
~ rakan se-kmpp. rakan se-uitm. tapi fac lain2.
~ org selayang / batu caves?? ;p
~ sama cm aku. ada lesen tp x drive. muahahaha
~ bf beliau nama adlie. :))
~ nampak gaya cam suka shopping. kita kena hang out and shop sama2 ni babe!

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

~ taktau masak. pls take note. jadiknye kalau dtg umah saya tu, takyah la suruh saya masak ok. ;p
~ taktau drive. or. tak drive la lebih tepat. saya dah plan nak beli kereta bila dah keja. ms tu tgk saya drive ke tak. hihi
~ makan tak banyak, tp makin gemok. ntah kenapa. sbb dah tak aktif macam dulu kot.
~ saya anak kedua dr 3 adik beradik.
~ suka kucin. mereka comel!!!
~ saya juga suka moo moo yg hitam putih. dah ada beberapa koleksi beg, selipar, mug, gam dan pensel case moo moo diberi oleh buah hati. dan banyak lagi tau.
~ suka dgn photography. bercita2 nak beli SLR. uhuw
~ sumpah saya tak pernah minat kimia.
~ saya suka art. saya kreatif. ok better la dari hal2 sains ni. dem!
~ saya kalau baca buku / mag mesti bukak page belakang dulu.
~ dan korang perlu tahu, saya tak makan makanan yang pedas sangat. saya mula makan sos cili pon masa djh 5. sila gelakkan saya.
~ kalau nak tau lagi, sila la bersama dgn updates saya ya!

4. bagi award ni kat 10 org & die adalah di tag :D
~ saya hadiahkan award ni kepada semua orang. sila la buat tag ini ok!

1 comment:

  1. hahhaa.
    mmg kaki shopping pn.
    jum2 :P

    tp duet da tarak..aiyarkk~~~

    ReplyDelete

You say?