Friday, January 9

.. fak la lu ..

Sedikit kontroversi pada tajuk diatas. Fak la lu. Lu bajet bagus ha. Mentang mentang lu dikenali ramai, lu ingat lu bleh bikin apa saja lu nak?

Fak la lu. Menyusahkan orang lagi ada la. Lu ingat, aku setia dengan lu selama bertahun tahun ni, lu bleh buat perangai?

Aku setia, aku bertahan dan bersabar. Tapi sampai bila? Lu pikir lu habis bagus la? Helo. Banyak lagi yang jauh lebih bagus dari lu la.

Malam ni memang aku bengang dengan lu. Tapi aku masih bersabar lagi. Tapi tengokla setakat mana lu mau cabar kesabaran aku. Aku sudah berkira kira nak beralih arah ni.

Fak la.

















maxis memang fak malam ni.

Perasan tak, tiada 'Asalammualaikum dan salam sejahtera'?

6 comments:

  1. vavi & fak, adakah mereka sekufu?
    keskeskes!

    ReplyDelete
  2. aku pun nk fak gak la makhluk ni. gila. xpasai col org, operator jwb. addin, msg pending2.fak fak fak!

    ReplyDelete
  3. jika xpuas ati bertukar r ke rangkaian lain
    pilihan di tangan anda
    hehehe

    ReplyDelete
  4. mrh sgt ni.bkn je maxis yg prob skrg,kdg2 celcom jgk.lg2 kat shah alam tu. berapi je. huh.

    ReplyDelete
  5. haha. memang tunggu masa pon. marilah kita beralih kpd U-MOBILE!

    ReplyDelete

You say?