Saturday, January 10

.. berceloteh ..

Asalammualaikum dan salam sejahtera.

Siang tadi aku jumpa kawan kawan lama masa kat KMPP dulu; Anis, Cookie and me. Keluar UiTM pon dah pukul 12 pm kot. Me and Cookie met Anis at KL Sentral.

Haha. Aku dengan Cookie yang jarang keluar KL ni, sangatlah jakun jadinya. haha. Nasib baik la jumpa Anis kat sana. Kalau nak suruh jumpa kat LRT Masjid Jamek, memang ntah sampai mana dah kitorang. ;p

Kitorang makan makan kat food court KL Sentral tu. Then pi KLCC.

Tau tau jelah KLCC. Semua kedai branded, mahal mahal. Nak masuk pon segan. Memang tak boleh belah la, pi KLCC semata mata beli cookies Famous Amos! Macam kat Shah Alam ni takde kan. haha

Dah agak petang sikit tu, kitorang pon lepak la kat taman KLCC tu. Aku suruh Anis bawa SLR dia. Tapi nasib agak malang, memory card dia full. So tak banyak gamba yang dapat diambil. Tapi yang paling sedih tu, digicam si Cookie jatuh kot. Fuhhh. Jatuh tu pulak masa lens dia tengah membonjol keluar tu. Memang best la kan. Hari ni jugak nak jatuh. Kalau nak jadi tu, memang jadi jugak. Sabar jela Cookie oih. Kitorang memang bersimpati. T_T

Gamba gamba semua ada kat dlm SLR Anis, so tak dapat nak upload lagi la. Later kalau dia dah bagi baru bleh upload. hehe.

Tapi hari ni memang best la. Feeling jumpa kawan kawan lama tu, memang syiok. haha. Kita kena buat gath camni banyak banyak lagi weh. So kawan lama kalau nak jumpa, habaq ja kat cheq. Tak sabar nak bercuti dengan teman teman lama. Fuhhh. Sem ni memang aku banyak bercuti ni. Seronotnyaaaa!

Eh, aku beli jam lagi. haha. Cam biasa la, jam RM10. I mana mampu nak pakai branded punya. Tak macam you, jam RM29.90 pon you gelak gelak. Ish.

Pastu ada lagi satu cerita. haha. tajuk dia DISABLED. hahaha
Aku nak pulang ngan Cookie ni, naik rapid u80. Bas sesak cam biasa la, so kitorang kena berdiri. Aku berdiri betoi2 depan mamat bangla ka sri lanka ntah. Tapi bukan orang Malaysia la. Diaorang dapat duduk. Tiba tiba salah sorang tu bangun, and suruh aku duduk. Aku cam terkejut la, dok pikir aku ni ada rupa cam orang tua ka, takpun perut buncet sangat ka sampai dia ingat aku pregnant ladies. Or maybe dia rasa aku disabled kot, takdak kaki. Aku dah cam nak tergelak gelak dah kot. Orang pon pandang semacam. Tapi dah orang bagi duduk, apa lagi kan. Then that guy suruh kawan dia bangun, and bagi sorang pompuan duduk. Orang belakang dok gelak and macam "wahhh wey dia bagi pompuan duduk!!". hahaha gila la malu.

Cookie tak dapat duduk so okeyla kan. Sampai kat Pasar Seni, dua orang asing tu turun. And ramai gak turun. Ada satu seat kosong tepi aku, ada laki Melayu tu, tapi dia tak duduk. Aiseh, gentleman la kot. Sebab dah orang bangla tadi bagi aku duduk kot yang dia tak sanggup duduk. So dia pon bagi Cookie duduk. haha seronok! Tak payah lenguh kaki 30minit dari KL sampai Shah Alam tu kena berdiri. We're blessed! :)

Pastu kitorang lepak kat PAS. Usha cameras yang lawa gila, harga bleh tahan la. 10mp dgn 2gb memory card, dapat rm8++ okeyla kan?

oh anyway, ada sikit gamba dari hp aku.

kami bertiga kat taman KLCC

Anis dan SLR nya.

Aku pon amik kesempatan. Tak macho langsung.

Cookie pon nak jugak!

Dan aku pon syok sendiri.

yang paling penting, jam dan gelang baru saya!


Hmm. Okey tu saja untuk hari ini. Bye!

No comments:

Post a Comment

You say?